MedyaGenc.Co Yayında

Özellikle Y ve Z kuşağının ilgisini çeken kategorilerde, farklı kaynaklardan haberleri toplayıp özet olarak sunan bir mecra olarak, Medya Genç’i yayına aldık. İlgili kategorilerdeki haberlerin özetlerine bir göz atıp, haberin tamamı ilginizi çekerse an kaynağından okuyabileceğiniz bir sistemle hazırladığımız https://medyagenc.co yayında. Şu anda yazılı içerikleri RSS ile farklı kaynaklardan çekmekle beraber, YouTube ve Spotify kanallarındaki […]

Facebook’un İslam Düşmanlığı Mı, Algoritma Mı?

Geçtiğimiz günlerde, aynı hafta içerisinde gördüğüm iki ayrı reklam ve bunların akabinde bir arkadaşımın paylaşımına gelen oto-sansürü görünce üzerine biraz düşünüp fikirlerimi sizinle paylaşmak istedim. Aslında son 10 – 15 yılda ama daha .ok da son birkaç yıldır İslam düşmanlığı, deizm ve ateizm daha bir popüler oldu. Hatta bunlarla beraber, İslami değerleri hor görüp aşağılamak, […]

vigo_wood_okuma_standı_incelemesi

Vigo Wood Okuma Standı – İnceleme –

Gelin sizinle Vigo Wood Okuma Standı hakkında konuşalım. Epeydir bloğuma yeni yazı girmiyordum. Bunun bir nedeni vakit bulamamak, bir nedeni de sanırım eskisi gibi yazacak motivasyonu bulamıyorum kendimde. Yazmak noktasındaki bu enerji düşüklüğüm devam ederse, içerikleri video ve podcast olarak üretmeye devam edebilirim pekala. Lafı uzatmadan sadede geleyim 😉 Bildiğiniz gibi ben bir influencer veya […]

Kripto Para Maceram: Nasıl Başladı, Nasıl Kazanıyorum?

Uzun zamandır blog içeriği yazmadığımın farkındayım. Zannediyorum rutin iş yoğunluğuma eklenen bıkmışlık hali, içerik üretmeyi hep ertelememe sebep oldu. Fakat bugün yepyeni bir konuda yaşadığım tüm deneyimi sizle paylaşmak istedim; belki faydalı olabilir ümidi ile. Bir süredir kripto para borsalarında al-sat yaparak gelir elde ediyorum. Bir yandan öğrenip deneyim kazanırken, bir yandan da ek gelir […]

dijital pazarlama sektörü

Dijital Pazarlama Sektörünün Geldiği Son Nokta

Beni uzun zamandır tanıyanlar bilir; dijital pazarlama danışmanı olarak katma değeri olan işler yapmaya çalışır, mümkün mertebe bildiğim, deneyimlediğim ne varsa paylaşmaya çalışırım. Ancak bazı sebepler ve yılgınlıklar sebebiyle uzun zamandır ne kendi bloğumda, ne Branding Türkiye‘de, ne de Spotify Pazarlama Sohbetleri podcastlerimizde içerik üretmiyordum. Zaten ciddi bir karantina döneminden geçtik ülkece ve hala rahata […]

E-ticaret Müşteirlerini Elde Tutmak

E-Ticaret Müşterilerini Elde Tutmak İçin 9 Öneri

E-ticaret müşterilerini elde tutmak için ne kadar çaba harcamalıyız, nelere dikkat etmeliyiz, bu içerikte bu konulara biraz değinelim istiyorum. Malumunuz, her e-ticaret iş modeli için yeni kullanıcılar edinmek, yeni müşteriler kazanmak çok önemli. Peki bu müşterilerin ne kadarını elimizde tutuyoruz, ne kadar bir kez alışveriş yaptıktan sonra bir daha siteye uğramıyor, bilmemiz gerek; burası hem […]

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Nedir? Nasıl Yapılır?

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Nedir, Neden Önemlidir?

Dönüşüm oranı optimizasyonu (CRO – Conversion Rate Optimization) en basit haliyle, web sitemizde gerçekleştirilen dönüşümlerin oranını artırmaya yönelik çalışmaların tümüdür diyebiliriz. “Ürün sayfamızdaki butonun rengini değiştirerek satışlarımızı %20 artırdık” benzeri ifadeleri daha önce okumuş veya duymuş olabilirsiniz. Bu ifade, tek başına yanıltıcı olabilir ancak evet; reklam bütçesini artırmadan satışları artırmanın mümkün olduğunu bilmemiz gerek. Dilerseniz […]

Faydalı Sosyal Medya Yönetim Araçları Güncel Listesi

Faydalı Sosyal Medya Yönetim Araçları – 2020 Güncel Liste

Bu yazımda, bizzat kullandığım veya araştırıp incelediğim sosyal medya yönetim araçları hakkında bir şeyler paylaşmak istedim sizle. Malumunuz, markalar için sosyal medya kanalları artık bir tercih değil, bir zorunluluk haline geldi. Sunulan ürüne, hizmete ve markaya göre farklı iş yükü olan sosyal medya pazarlama iletişimini kolaylaştırmak ve daha verimli hale getirmek için, destekleyici sosyal medya […]

İnbound Pazarlama Nedir

İnbound Pazarlama (İnbound Marketing) Nedir?

İnbound Pazarlama (İnbound Marketing), en basit haliyle zaman, emek ve sabır gerektiren, uzun vadeli bir yatırım olarak kabul edebileceğimiz pazarlama türüdür. Aynı zamanda dijital pazarlama operasyonlarının %50’sidir diyebiliriz. “Gelen Pazarlama” olarak tercüme edebileceğimiz bu çalışmalar bütünü, Outbound Pazarlama, yani “Giden Pazarlama” çalışmalarının tam tersidir desek yanlış olmaz. Teknik olarak incelersek inbound pazarlama, bir ürünü, hizmeti […]

Dijital Pazarlama Danışmanı Kimdir Ne İş Yapar?

Dijital Pazarlama Danışmanı Kimdir, Ne İş Yapar?

Bir dijital pazarlama danışmanı kimdir ne iş yapar, sorumlulukları nelerdir, biraz bu konu üzerinde duralım istiyorum. İdeal dijital pazarlama danışmanı, dijital kanallar üzerinden yeni müşteri elde etmek ve mevcut müşterileri ile iletişimini daha sağlıklı sürdürmek isteyen şirketlerin, hedeflerine uygun bir yol haritası çıkartan, nasıl uygulanacağını gösteren ve yerine göre bu süreç içerisinde bilgi ve deneyimi […]

Dijital pazarlama uzmanı, growth marketer, eğitmen ve stratejist.

Başta e-ticaret olmak üzere, gelir modeli internete dayanan tüm girişimler için kapsamlı dijital pazarlama danışmanlığı ve eğitimler sunar.