Kurumsal dijital pazarlama eğitimi, henüz dijital dünyaya girmemiş ya da henüz adapte olamamış tüm firmaların değerlendirmesi gereken önemli bir program. Diğer dijital pazarlama eğitimlerinden farklı olarak, burada firmanın sunduğu ürün ve/veya hizmete bağlı olarak hedeflerin net belirlenmesi ve bu hedeflere göre eğitim içeriğinin özelleştirilmesi söz konusu. Her şirketin amaçları, hedefleri, talepleri ve eksikleri aynı değildir. Haliyle, burada standart bir pazarlama eğitimi programından bahsetmek, eğitimin sunacağı verim açısından sağlıklı olmaz; olamaz.
Her şirketin ihtiyacı farklı olduğu gibi, eğitimin içeriği ve süresi de farklı olacaktır. Burada, talep ve katılımcı sayısı, içeriği ve süreyi belirleyecek ana faktörlerdir. Peki nereden başlıyoruz?
Tanışma toplantısı ile şirketinizi, ihtiyaçlarınızı ve taleplerinizi öğreniyorum,
Bu bilgiler ışığında, katılımcı sayısına da bağlı olarak bir eğitim içeriği planlıyorum,
Planlanan içeriğin ne kadar sürede tamamlanacağını, katılımcılarının haftada kaç gün, kaç saat eğitimde yer alacağına bağlı olarak belirliyoruz,
Eğitim içeriğini sizinle paylaşıyorum,
Gerekli revizeleri değerlendiriyorum,
Eğitim programının son haline göre fiyat teklifini iletiyorum,
Kabul etmeniz halinde eğitim takvimini oluşturuyor ve eğitime başlıyoruz
Eğitime katılacak olan kişiler, üstleneceği sorumluluk bakımından aşağıdaki gibi olabilir:
Yöneticiler
Yönetici yardımcıları
Departman yöneticileri
Uygulayıcı departman çalışanları
Eğitimi talepleriniz ve varsa sorularınızı iletmek için buraya tıklayın.
Telefon:
+90 212 909 9830
E-posta:
bilgi@sercanyilmaz.com.tr
Adres:
Cumhuriyet Mah. D100 Karayolu,
İstanbul Outlet Park, Kat:2, No:55
Beylikdüzü, İstanbul
E-bültene kaydolarak güncel içeriklerden ve özel buluşmalardan ilk sen haberdar olabilirsin.
2020 © Tüm Hakları Saklıdır – Sercan Yılmaz