Kurumsal Dijital Pazarlama Eğitimi

Kurumsal dijital pazarlama eğitimi, henüz dijital dünyaya girmemiş ya da henüz adapte olamamış tüm firmaların değerlendirmesi gereken önemli bir program. Diğer dijital pazarlama eğitimlerinden farklı olarak, burada firmanın sunduğu ürün ve/veya hizmete bağlı olarak hedeflerin net belirlenmesi ve bu hedeflere göre eğitim içeriğinin özelleştirilmesi söz konusu. Her şirketin amaçları, hedefleri, talepleri ve eksikleri aynı değildir. Haliyle, burada standart bir pazarlama eğitimi programından bahsetmek, eğitimin sunacağı verim açısından sağlıklı olmaz; olamaz.

Kurumsal Dijital Pazarlama Eğitimi Süreci Nasıl Başlıyor?

Her şirketin ihtiyacı farklı olduğu gibi, eğitimin içeriği ve süresi de farklı olacaktır. Burada, talep ve katılımcı sayısı, içeriği ve süreyi belirleyecek ana faktörlerdir. Peki nereden başlıyoruz?

Tanışma toplantısı ile şirketinizi, ihtiyaçlarınızı ve taleplerinizi öğreniyorum,

Bu bilgiler ışığında, katılımcı sayısına da bağlı olarak bir eğitim içeriği planlıyorum,

Planlanan içeriğin ne kadar sürede tamamlanacağını, katılımcılarının haftada kaç gün, kaç saat eğitimde yer alacağına bağlı olarak belirliyoruz,

Eğitim içeriğini sizinle paylaşıyorum,

Gerekli revizeleri değerlendiriyorum,

Eğitim programının son haline göre fiyat teklifini iletiyorum,

Kabul etmeniz halinde eğitim takvimini oluşturuyor ve eğitime başlıyoruz

Kurumsal Dijital Pazarlama Eğitimi
Kurumsal Dijital Pazarlama Eğitimini Kimler Almalı

Kurumsal Dijital Pazarlama Eğitimini Kimler Almalı?

Eğitime katılacak olan kişiler, üstleneceği sorumluluk bakımından aşağıdaki gibi olabilir:

 

Yöneticiler

Yönetici yardımcıları

Departman yöneticileri

Uygulayıcı departman çalışanları

Eğitimi talepleriniz ve varsa sorularınızı iletmek için buraya tıklayın.

Dijital pazarlama uzmanı, growth marketer, eğitmen ve stratejist.

Başta e-ticaret olmak üzere, gelir modeli internete dayanan tüm girişimler için kapsamlı dijital pazarlama danışmanlığı ve eğitimler sunar.