E-ticaret Pazarlama Eğitimi

E-ticaret pazarlama eğitimi programı, e-ticarete başlamış ya da başlama sürecinde olan tüm girişimlerin faydalanabileceği, teori ve pratik uygulamayı içeren kapsamlı bir süreç. Son yılların popüler iş modellerinden biri olan e-ticaret alanında B2B ve B2C iş modelleri üzerine çalışan ya da çalışmayı planlayan girişimciler ve şirketler için, özelleştirilmiş eğitim içeriği sunuyorum.

E-ticaret Pazarlama Eğitimini Kimler Alabilir?

E-ticaret pazarlama eğitimi, iş bölümü içerisinde farklı görevlere sahip çalışanlar, e-ticaret ve dijital pazarlama departmanı yöneticileri ve diğer paydaşlar tarafından alınabilir. e-ticaret pazarlama, dijital pazarlama kapsamında yer alan kavramların tamamını içeren ve toptan veya perakende online satış için tüm süreçleri içeren kompleks bir operasyon sürecidir. Bu eğitimi kimlerin alması faydalı olur dersek:

  • E-ticaret operasyon yöneticileri,
  • Dijital pazarlama departman yöneticileri
  • Yönetici yardımcıları,
  • Uygulayıcılar ve uygulayıcıları denetleyenler

bu eğitimden maksimum verim alacaklardır.

E-ticaret Pazarlama Eğitimi Programı Neleri Kapsıyor?

Genellikle tüm sürecin bir kişi tarafından yürütülmesi mümkün değildir ve bir iş paylaşımı yapılması gereklidir. Söz konusu görev paylaşımı ve standart bir e-ticaret pazarlama sürecini dikkate aldığımızda, aşağıdaki başlıklar e-ticaret pazarlama eğitiminin kapsamındadır diyebiliriz:

  • Rakip analizi ve monitoring,
  • Strateji planlaması,
  • E-ticaret sitesi optimizasyonu,
  • Sosyal medya iletişimi,
  • Sosyal medya reklamları,
  • Google Ads reklam modelleri,
  • Sosyal medyada retargeting ve remarketing,
  • Google reklamlarında retargeting ve remarketing,
  • E-ticaret için SEO,
  • Müşteri ve veri segmentasyonu,
  • E-posta pazarlama,
  • Web Analitiği (Google Analytics),
  • UX Analitiği (Hotjar),
  • Site Blogu,
  • Kampanya senaryoları,
  • Satış hunileri,
  • Dönüşüm oranı optimizasyonu.

E-ticaret Pazarlama Eğitimi Süreci Nasıl Başlıyor?

İlk önce bir tanışma toplantısı yaparak birbirimizi tanıyoruz. Bu toplantıda iş modelini, talep ve beklentileri, satılan ürünleri, hedef kitleyi ve operasyonda rol kişileri öğrenmiş oluyorum. Mevcut çalışanlara ve rol dağılımına göre sizin için en uygun eğitim içeriğini hazırlayıp onayınıza sunuyorum.

Onayladıktan sonra yeniden bir araya gelerek katılımcıların sayısına ve haftada kaç saat katılacaklarına bağlı olarak bir eğitim takvimi hazırlıyor ve ilk ders tarihini beraber belirliyoruz. Eğitim sonrası, 1 ay boyunca söz konusu firmaya yardım ve destek vermeye devam ediyorum.

E-ticaret pazarlama eğitimi hakkında bilgi almak veya talebinizi iletmek için buraya tıklayınız.

Dijital pazarlama uzmanı, growth marketer, eğitmen ve stratejist.

Başta e-ticaret olmak üzere, gelir modeli internete dayanan tüm girişimler için kapsamlı dijital pazarlama danışmanlığı ve eğitimler sunar.