Dijital Pazarlama Eğitimi

Dijital pazarlama eğitimi, eğitimi alacak kişinin hedefine bağlı olarak temel seviyede ve uzman seviyesinde olmak üzere iki farklı düzeyde sunduğum bir eğitim programıdır. Bu eğitimler, sadece slaytlar üzerinden seminer havasında geçen programlar değil, tamamen teorik + uygulamalı programlar olup usta - çırak ilişkisi prensiplerine dayanır.

Alacağınız dijital pazarlama eğitimi sonrasında işin teorik tarafına tam hakimiyetle beraber, dersler esnasında yapacağımız uygulamalarla farklı deneyimler de elde edebilirsiniz. Eğitim sonrasında da iletişim halinde kalarak destek olmaya devam ediyorum.

Dijital Pazarlama Eğitimini Kimlere Veriyorum?

Şimdiye kadar 3 farklı şekilde eğitim verdim:

 

Birebir dijital pazarlama eğitimleri,

8 - 10 kişilik grup eğitimleri,

Kurum içi eğitimler

 

Birebir dijital pazarlama eğitimleri, özel ders olarak sadece 1 katılımcının yer aldığı eğitimlerdir. Katılımcının talebine bağlı olarak dijital pazarlama kapsamında yer alan sosyal medya, SEO, internet reklamcılığı gibi spesifik konu ya da konularda eğitim yapabileceğimiz gibi, A’dan Z’ye 360 derece dijital pazarlama eğitimi yapmamız mümkün.

Grup eğitimleri ise, yine teorik ve uygulamalı eğitimin bir arada yer aldığı, sınıf olarak maksimum 10 kişinin katıldığı ve içeriğin özelleştirilmeden anlatıldığı eğitim planıdır.

Kurum içi eğitimler, aynı şekilde teorik ve uygulamalı eğitimin bir arada olduğu, içeriğin katılımcı sayısı ve kurumun / firmanın talep ve ihtiyaçlarına göre belirlendiği eğitim planıdır.

Dijital Pazarlama Eğitimi

Dijital Pazarlama Eğitimine Kimler Katılabilir?

E ticaret modeli ile iş kurmaya hazırlananlar,

E ticaret sitesi sahipleri,

Kariyerine dijital pazarlama uzmanı olarak devam etmek isteyenler,

Yöneticiler, uygulayıcılar, uygulayıcıları denetlemekten sorumlu olanlar,

Kendi girişimini kurmak ve yönetmek isteyenler,

dijital pazarlama eğitimi alabilirler.

Dijital Pazarlama Eğitiminin İçeriği

Eğitim içerikleri talebe, kuruma, kişiye ve ihtiyaçlara bağlı olarak farklı şekillerde planlandığı için, standart bir eğitim başlıkları sunamıyorum. Ancak, alacağınız eğitim sonrası kazanacağınız yetkinlikleri şu şekilde sıralayabilirim:

  • Rakip analizi yapmak,
  • Strateji planlayabilmek,
  • Dijital pazarlama mantığını her sektör için uygulayabilmek,
  • Sosyal medya iletişimi planlama ve uygulama,
  • Sosyal medya raporlama,
  • Sosyal medya reklamcılığı,
  • Google Ads reklamcılığı,
  • Arama motoru optimizasyonu,
  • İçerik üretimi ve içerikle pazarlama,
  • E ticaret pazarlaması,
  • Ölçüm ve analiz,
  • Kullanıcı deneyimi
  • (UX) analitiği,
  • E-posta pazarlama kampanyası kurgulama,
  • Yeniden hedefleme ve yeniden pazarlama,
  • Dönüşüm oranı optimizasyonu,
  • Birden fazla stratejiyi eş zamanlı uygulama,

Dijital pazarlama eğitimi hakkında daha fazla bilgi almak için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz. Kurumsal eğitimlerle alakalı talepleriniz için lütfen buraya tıklayın.

Dijital Pazarlama Eğitiminin İçeriği

Dijital pazarlama uzmanı, growth marketer, eğitmen ve stratejist.

Başta e-ticaret olmak üzere, gelir modeli internete dayanan tüm girişimler için kapsamlı dijital pazarlama danışmanlığı ve eğitimler sunar.